طرح کاشی کاری و ان یکاد

  • چهارشنبه 03 مرداد 1397
  • 2619
0ديدگاه

طرح کاشی کاری و ان یکاد

طرح+کاشی کاری+و ان یکاد

نمونه طرح لایه باز 

طرح بنر کاشی کاری و ان یکاد الذین
 

 طرح+بنر+لایه باز+و ان یکاد الذین


جدول مشخصات طرح کاشی کاری وَإِنْ يَكَادُ الَّذِينَ

کد طرح 1527
فرمت PSD
مد رنگی CMYK
رزولیشن 150
سایز 100*100 cm
حجم فایل 58 MB
قیمت(تومان) 40/000

طرح کاشی کاری سوره قلم آیه 51 (و ان یکاد الذین) متشکل از چندین لایه شامل وکتور نقوش اسلامی در حاشیه طرح، طرح اسلمی در حاشیه، وکتور تذهیب در گوشه های طرح، کاشی کاری تذهیب در زمینه طراحی، و تایپوگرافی سوره و ان یکاد به خط زیبای شکسته ، و سایر نقش های اسلامی و اسلیمی می باشد که شمامی توانید از این طرح در چاپ هایی مانند چاپ روز کاشی، چاپ روی سنگ، چاپ روز پارچه، چاپ بنر، چاپ استیکر و .... استفاده نمایید و در نمای کاشی کاری مسجد، نمای کاشی کاری وضو خانه ها، نمای کاشی کاری اماکن مذهبی و طرح های کاشی کاری نمازخانه و .... به نسبت نیار خود استفاده نمایید.

طرح کتیبه و کاشی کاری و ان یکاد در سایز 100 در 100 سانتی متر و با dpi 72 طراحی شده است که شما می توانید با توجه به سایز مورد نظر خود آن را تغییر دهید بدون هیچ افت کیفیتی.

طرح کاشی کاری و کتیبه کاری سوره 51 سوره قلم (و ان یکاد) با فرمت psd طراحی و تهیه شده است که شما می توانید لایه ها و وکتورهای این طرح را با توجه به نیاز خود تغییر و جابه جا نمایید.

طرح کاشی کاری و ان یکاد با مد رنگی استاندارد cmyk طراحی شده است که در نتیجه خروجی چاپ آن روی هر متریالی که مد نظر شماست با طرح اولیه آن تفاوتی نخواهد داشت و با همان کیفیت چاپ خواهد شد.

خرید و دانلود طرح

دسته بندي شده در : طرح های کاشیکاری ,